Logowania do aplikacji MS Teams
Instrukcja logowania do aplikacji MS Teams w Office 365 używanej przy zdalnym nauczaniu:
1.W przeglądarce internetowej Microsoft Edge lub Chrome wpisujemy adres:
2. W otwartym oknie wpisujemy login czyli nazwę konta (adres internetowy podany przez szkołę)
i klikamy"Dalej"
3.Wpisujemy Hasło jednorazowe podane przez szkołę i klikamy "Zaloguj" - (system wymusza zmianę hasła jednorazowego)
4.Pojawi się ekran aktualizacji hasła - wpisujemy ponownie to samo hasło a następnie poniżej wpisujemy dwa razy HASŁO WŁASNE- powinno składać się z 8 znaków ( Wielka litera, małe litery, cyfry, znak specjalny). Klikamy "Zaloguj"
5.Jak pojawi się okno"Nie utrać dostępu do konta" mamy do wyboru opcję "Anuluj" lub wybór regionu -Polska oraz nr telefony - wtedy po wpisaniu wybieramy wyślij sms- przesłany kod cyfrowy wpisujemy w okienko i wybieramy- Weryfikuj
6.Przechodzimy dalej - Pojawi się karta usługi Office 365
7.Wśród ikon aplikacji po lewej stronie wyszukujemy aplikację TEAMS i klikamy
8. W oknie zgłoszeniowym Aplikacji Teams mamy do wyboru: "Pobierz Aplikację" lub "Zamiast tego zaloguj się w aplikacji internetowej" - Wybieramy -Pobierz Aplikację... aby pobrać aplikację
i zainstalować ją na komputerze (można ją zainstalować również na telefonie). Możemy też wybrać opcję drugą czyli logowanie się przez przeglądarkę internetową.
9. W otwartej Aplikacji Teams - jeżeli nie widzimy swojej klasy wybieramy przycisk w prawym górnym rogu " dołącz do zespołu lub utwórz nowy" następnie wybieramy drugie okienko - dołącz do zespołu aby wpisać kod podany przez nauczyciela.
10. Jesteśmy w zespole klasowym